101 dages madras ombytning
⭐⭐⭐⭐⭐ 3.000+ anmeldelser
Gratis levering til kantsten

Reklamation hos Garant Senge

Hos Garant Senge ønsker vi at du bliver glad for dit køb samt din oplevelse, når du handler hos os. Vi gør vores bedste for at give dig en god købsoplevelse.


Skulle uheldet være ude, at du har modtaget et produkt med fejl eller mangler, er det vigtigt, at du meddeler Garant Senge hurtigst muligt efter, at du har opdaget fejlen. Det er dit ansvar som kunde at angive fejlen samt at vise, hvor den befinder sig.


Hvis du opdager en fejl på din varer, kan du skrive til os på info@garantsenge.dk eller ringe på tlf. 42 91 21 00. Du kan som udgangspunkt kun klage over en fejl eller mangel, der viser sig senest 2 måneder efter du har modtaget din vare.


Hvis det i forbindelse med en reklamation, vil blive nødvendigt at der foretages, kørsels-, arbejds- / time løn- og forsendelses – samt andre udgifter, hæfter du som kunde for disse udgifter indtil reklamationen er færdig behandlet. Dette gælder for alle typer af reklamationer. Godkendes reklamationen herefter af Sengebutikken.dk, refunderer vi naturligvis dine udgifter!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping