Du kan trygt købe ny seng hos os.
Det er vores ønske hos Garant -Senge, at du er tilfreds med din nye seng og at du får en god oplevelse, når du køber en ny seng hos os. Derfor gør vi vores bedste for at give dig en god købsoplevelse. Og vi ønsker, at du skal være glad og tilfreds med din nye seng. som du køber hos os, og at den vil komme dig til gavn i mange år fremover.
Skulle det ske, at du har modtaget en ny seng med fejl eller mangler, er det vigtigt, at du meddeler Garant-Senge så hurtigt som muligt efter, at du har opdaget fejler. Det er op til dig som kunde at angive fejlen samt vise, hvor den befinder sig på din nye seng.
Hvis du opdager en fejl eller mangler på en ny seng, skal du kontakte kundeservice på tlf. 42912100. Herefter vil vi behandle din henvendelse så hurtigt som muligt. Du kan som udgangspunkt kun klage over en fejl eller mangel, der viser sig senest 2 måneder efter du har modtaget de ny seng.
Ved tilkald af Service / Montør besøg hjemme hos dig, påhviler alle kørsels-, arbejds- / time løn- og forsendelses – udgifter dig som kunde.Indtil reklamationen er behandlet.Dette gælder for alle typer af reklamationer. Godkendes reklamationen af Garant-Senge, refunderer vi herefter alle dine udgifter.